DEN HAAG - No Label heeft de deuren geopend van zijn nieuwe winkel in Den Haag. De winkel is de eerste in Den Haag, maar de zesde op rij voor het van oorsprong Amsterdamse kledingmerk, dat zich richt op 'smart essentials' voor mannen. Met de opening van deze nieuwe winkel geeft No Label blijk van een duidelijke ambitie: de sterke online aanwezigheid ondersteunen met een landelijke fysieke dekking.

Een logische stap
De nieuwste winkel van No Label is te vinden in het hart van de hofstad, midden in de Hoogstraat. Met een stevige online fanbase in Den Haag en omgeving lijkt het openen van deze nieuwe winkel een logische stap voor het merk. De ervaring leert immers dat het openen van een fysieke winkel in een gebied dat online sterk is, een positief effect heeft op zowel de online als de offline verkoop. Bovendien lijkt de Haagse man bij uitstek geschikt voor de collectie die No Label biedt: 'high-quality menswear at a fair price'.

S-P-A-C-E Projects
Voor het design van de Haagse winkel deed No Label opnieuw een beroep op de expertise van S-P-A-C-E Projects, onder leiding van Pepijn Smit. Smit, ook verantwoordelijk voor het spraakmakende design van de onlangs geopende winkel in Westfield Mall of The Netherlands in Leidschendam, streefde in het ontwerp naar 'less is more'.

Volwassen
De opening in Den Haag valt samen met de nieuwste campagne én de introductie van een luxe lijn knitwear uit Italië. Zo reisde het team voor de meest recente campagne af naar de westkust van Zweden en voegden ze onlangs high-end Italiaans knitwear toe aan de bestaande collectie. Creative director Menco Nieuwenhuis zegt hierover: "No Label wordt volwassen en dat geeft ons de ruimte om nog meer te doen op het gebied van content en collectie. Het openen van de nieuwste winkel in Den Haag past daar ook bij en sluit naadloos aan op onze ambitie om te blijven groeien en verwonderen op hoog niveau."

De nieuwste winkel van No Label zit op de Hoogstraat 14 in Den Haag. Kijk hier voor de actuele openingstijden.