Wat begon als een initiatief binnen het Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel, is inmiddels uitgegroeid tot een hartverwarmend project dat wordt gedragen door alle zes IHCP-hotels: Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel, Moxy Amsterdam Schiphol Airport Hotel, Residence Inn The Hague, Moxy The Hague, Hilton Garden Inn Leiden en Mercure Amersfoort.
Medewerkers kunnen van 10 tot en met 28 november speelgoed inleveren bij speciale inzamelpunten in hun hotel. In de eerste week van december wordt het speelgoed uitgedeeld aan gezinnen in kwetsbare situaties in de regio’s van de hotels.
Gastvrijheid gaat verder dan de hoteldeur
"Het gaat ons niet alleen om de gasten in ons hotel, maar ook om de gemeenschap eromheen. Samen met onze teams willen we een gastvrije omgeving voor iedereen creëren," aldus Remco van der Jagt, General Manager van Moxy The Hague, Residence Inn The Hague en Renaissance Amsterdam Schiphol Airport.
Samenwerking vergroot de impact
IHCP werkt tijdens deze inzamelactie samen met een aantal corporate klanten. "Door deze samenwerking kunnen we tijdens Sintvoorieder1 nog meer gezinnen bereiken. Het laat zien dat samenwerken loont en dat we samen écht een verschil kunnen maken in de gemeenschappen waar we actief zijn," aldus Van der Jagt.

5.3 ℃
























